WERKWIJZE
RETAIL INTERIEUR DESIGN
VOOR WIE WERKEN WE
We werken o.a. voor de retail-food en non-food sector, retailmerken
maar ook voor bedrijven, organisaties en het MKB. We bedenken oplossingen die de zintuigen prikkelen, inspiratie geven, tot de verbeelding spreken en een meerwaarde geven
WAT IS HET PLAN
Voor een aansprekende oplossing dient er een heldere en scherpe definitie te geformuleerd worden van de opdracht maar ook van bijvoorbeeld, de positionering, de visie, de missie, het onder- scheidend vermogen en ambities. Heldere uitgangspunten
en waarden om de doelstellingen en verwachtingen goed te kunnen managen. Deze basiswaarden worden door middel van een inspirerende brainstormsessie gefilterd en dienen als input,
voor een een goeie kick-start van een verrassend en
onderscheidend concept.
HOE GAAN WE TE WERK
De waarden die uit deze brainstormsessie komen, vertalen wij in diverse communicatiemiddelen, de zogenaamde vormentaal. In deze conceptfase worden ontwerpschetsen
gemaakt, ideeën ontwikkeld en concreet uitgewerkt.
Daarbij moet u denken aan aanbijvoorbeeld, moodboards, logo's, plattegronden, ruimte impressies, kleurgebruik, routing, customer journey, materiaal gebruik, typografie,
communicatie online, offline, tone of voice etc. Hierna
gaan we samen met onze opdrachtgevers aan tafel om de gekozen richtingen te evalueren. De opmerkingen en bevindingen worden uiteindelijk in het definitieve
ontwerpproces verwerkt. Dit, voor de beste presentatie,
het mooiste resultaat en een blije klant.
OPDRACHTGEVERS RETAIL:
Welzorg / Akzo Nobel / Jozo / Heinz / Plus / Audi Volkswagen / Skoda / Credit Agricole / SAP Letselschade Advocaten / Bouwfonds / Dunlop Hypotrust / OralB / Continental / Sodexa / C1000 OralB / Braun / Ministerie van Buitenlandse Zaken / Perroen Grand Cafe / Kruitvat / Douwe Egberts Hunkemoller / Claudia Strater / Designa
© 2015 by Paul Kalverboer - All rights reserved